5 ادکلن مردانه خوشبو و ارزان
نوشته شده توسط : saghar

ادکلن یکی از مهمترین محصولات آرایشی در میان افراد است و افراد برای خرید آن وسواس زیادی دارند . هممچنین پیدا کردن فروشگاهی که بتوان از به راحتی بتوانید ادکلن خرید نیز کاری سخت است . زیرا با توجه به افزایش قیمت دلار و محصولات ، افراد سود جوی زیادی شروع به وارد کردن محصولات با قیمت بسیار پایین و کیفیت نا مناسب کرده اند . اما واقعا چطور می‌توانیم ادکلنی با کیفیت مناسب و قیمت خوب خریداری کنیم . 
با توجه به افزایش قیمت دلار و کاهش قدرت خرید مردم شرکت‌های زیادی تصمیم به تولید محصولات با قیمت مناسب تر و کیفیت نسبتا خوبی کردند که در این میان ادکلن نیز از این قضیه مستثنا نبود و شرکت ها شروع به تولید ادکلن های شرکتی که رایحه مشابه ادکلن های اورجینال دارند اما ظاهر و نام آن ها متفاوت است کردند . برند هایی مثل الحمبرا ، فراگرنس ورد ، برندینی ، برند کالکشن و .....

 در لیست زیر سعی داریم 5 مدل از ادکلن ارزان و خوشبو مردانه را به شما معرفی کنیم : 

1. ادوپرفیوم فراگرنس ورد فابولوس لایف fabulous life

ادوپرفیوم فراگرنس ورد فابولوس لایف fabulous life مردانه و زنانه حجم 100 میلی لیتر

رایحه ی ادوپرفیوم فراگرنس ورد فابولوس لایف fabulous life الهام گرفته شده از ادکلن پر طرفدار تام فورد فا.ک.ینگ فابولوس ( Tom Ford Fucking Fabulous ) است . شیشه ی این ادکلن ساده و در عین حال شیک است . رایحه ی این ادکلن  تلخ , تند , گرم , شرقی است و زمان مناسب استفاده از آن در فصل پاییز و روز های سرد زمستانی پیشنهاد می شود. حجم این ادکلن 80 میلی لیتر است و شما تا مدت ها از خرید ادکلن جدید بی نیاز خواهید شد. اگر به دنبال ادکلنی شیک با رایحه ی خاص هستید ما خرید ادکلن شرکتی فراگرنس ورد فابولوس لایف fabulous life مردانه و زنانه حجم 100 میلی لیتر را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

2.ادوپرفیوم الحمبرا بلو د چنس Alhambra blue de chance

ادوپرفیوم الحمبرا بلو د چنس Maison Alhambra blue de chance مردانه حجم 100 میلی لیتر

اگر شما آقایی علاقه مند به روایح تند و خنک هستید ، بی شک یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید داشته باشید ، ادوپرفیوم بلو د چنس blue de chance است .
این محصول توسط برند محبوب اماراتی مِیشن الحمبرا Alhambra طراحی و تولید شده است . این کمپانی از اسانس ادکلن های مشهور در تهیه محصولات خود استفاده می کند به همین علت است که هر یک از محصولات این کمپانی ، نماینده ی اصالتی از ادکلن معروف دنیاست . بلو د چنس نیز نماینده ی ادکلن معروف مردانه ی بلو د شنل Blue De Chanel  است . نت های این پرفیوم از گیاه پاتچولی، چوب صندل، زنجبیل، گل لادن و جوز آغاز شده و سپس روایح نعناع، علف وتیور، گل یاسمین، لیمو و نت‌های چوبی ظاهر می شوند که اعتماد به نفس شما را بالا می برند و در آخر با روایح عنبر، فلفل صورتی، چوب سدر، بخور خوشبو و گریپ‌فروت به پایان می رسد . رایحه ی همه پسند این پرفیوم ، سن و سال نمی شناسد . شما از این ادکلن می توانید به طور روزانه و در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید تا بتوانید تصویری پر رنگ تر از خود بر ذهن دیگران به جای بگذارید . شما می توانید از این ادکلن در مجالس ها ، مهمانی ها ، محل کار و … استفاده کنید . 

 

3.ادوپرفیوم ریو کالکشن اراس Rio Collection ARAS

ادوپرفیوم ریو کالکشن اراس Rio Collection ARAS مردانه حجم 100 میلی لیتر

اگر شما طرفدار ادکلن های خنک با ساختاری میوه طور هستید، ادوپرفیوم آراس ARAS می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای شما باشد .
آراس ARAS یکی از خوش نام ترین محصولات کمپانی ریو کالکشن Rio Collection می‌باشد که رایحه‌ی آن، از ادکلن مشهور مردانه‌ی ورساچه اروس Versace Eros الهام گرفته شده است. طبع این ادکلن خنک و شیرین است که مصرف روزانه ی آن در فصل های تابستان و بهار پیشنهاد می‌شود. با اسپری کردن اریس Eris بوی نعناع، سیب سبز و لیمو را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی-گیاهی و شیرین، شادی و طراوت فراوانی را در شما ایجاد خواهد کرد. در ادامه و با سپری شدن زمان، متوجه جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. نت‌های میانی به‌آرامی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب دانه‌ی تونکا، گل شمعدانی و عنبر تشکیل می‌شوند. پس از استشمام بوی این نت‌ها احساس شادی و هیجان بیشتری خواهید داشت. پس از مدتی طولانی اگر کمی دقت کنید متوجه بوی وانیل، علف وتیور، خزه‌ی اوک موس، چوب سدر ویرجینیا و چوب اطلس خواهید شد. این ترکیب چوبی و شیرین، آرامش و تعادل روحی زیادی را به شما منتقل می‌کند. شاید در نگاه اول به بطری این محصول ، تصور کنید که طراحی ساده دارد اما در پشت آن شیشه ی آبی تیره ، رایحه ای باور نکردنی انتظار شما را می کشد . این ادکلن رایحه ای همه پسندانه دارد که شما می توانید در محل کار ، قرار های کاری ، مجالس رسمی ، میتینگ ها و به طور روزانه از آن استفاده کنید و تجربه ای زیبا به خود و دوستانتان هدیه دهید.  

4.ادوپرفیوم الحمبرا سالو Alhambra Salvo

ادوپرفیوم الحمبرا سالو Alhambra Salvo مردانه حجم 100 میلی لیتر

5.ادوپرفیوم الحمبرا آلپاین هوم اسپرت Alhambra Alpine Homme Sport

ادوپرفیوم الحمبرا آلپاین هوم اسپرت Alhambra Alpine Homme Sport مردانه حجم 100 میلی لیتر

اگر شما رایحه های اسپرت و جوان پسندانه را می پسندید، آلپاین هوم اسپرت Alpine Homme Sport می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. این پرفیوم توسط برند مطرح اماراتی الحمبرا Alhambra تولید شده است. این کمپانی محصولاتی مشابه نسخه‌ی اصلی تولید می‌کند که از رایحه‌ی ادکلن‌های مشهور جهانی تبعیت می‌کند. رایحه بکار گرفته شده در پرفیوم آلپاین هوم اسپرت Alpine Homme Sport از ادکلن مشهور مردانه ی «الور اوم اسپرت» (Allure Homme Sport) الهام گرفته شده است . این ادکلن حال و هوای شیرین و خنکی دارد که استفاده از آن در فصول گرم و معتدل سال پیشنهاد می‌شود. در اولین نت ادکلن آل اسپورت عناصر پرتقال ماندارین، پرتقال و آب دریا را داریم که رفته رفته نت های میانی که از فلفل، چوب سدر و شکوفه‌ی پرتقال ساخته شده منتشر می شود و در آخر با نت های وانیل، علف وتیور، دانه‌ی تونکا، عنبر و مشک به پایان می رسد . این ترکیب سه گانه حس خاصی را در شما ایجاد می کند. حجم این ادکلن 100 میلی لیتر است که شما را تا مدت‌ها از خرید ادکلن جدید بی‌نیاز خواهد کرد. خرید آلپاین هوم اسپرت Alpine Homme Sport با توجه به کیفیت، ماندگاری و قیمت مناسبی که دارد از هر نظر اقتصادی است. 

 

در این لیست سعی کردیم ادکلن های پرطرفدار و ارزان مردانه و با کیفیت را به شما عزیزان معرفی کنیم . اگر شما تجربه استفاده از این ادکلن ها را دارید نظر خود را برای ما بنویسید و یا می‌توانید ادکلن های دیگری را به این لیست اضافه کنید . همچنین می‌توانید ادکلن های با کیفیت بالا و قیمت مناسب و همچنین ادکلن های اورجینال را از سایت کالا بی کالا تهیه کنید . 

 




:: برچسب‌ها: ادکلن ارزان , ادکلن شرکتی , خرید ادکلن ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: